Welkom Sam!

Onze vriendenkring telt een nieuw lid. Knappe Sam kwam in februari ter wereld, gebracht door een krachtige mama die haar due date ruim overschreed.

Gisteren brachten we - eindelijk - ons bezoekje. Mijn eerste blik op dit minimensje bracht de nodige oeh en aah's voort. Mijn moederhart smolt en mijn eierstokken lieten merken dat ze zich nogmaals willen inzetten voor een schattig en hulpbehoevend wezentje. Een babybezoekje blijft overweldigend voor me. Mijn hormonen slaan terstond op hol en overspoelen me met warmte en liefde.

Gelukkig is er nog de ratio... ik betwijfel dat ik anders bij twee dozijn zou stoppen :)

Een nieuw leven, daar horen zelfgemaakte kleertjes bij.

Het naaiweekend in november, met een vooraf gepland bezoekje aan de stoffenschuur, leverden me dit prachtstofje van Hilco op.



Een setje van een longsleeve met bijpassend broekje vloeide er uit voort (met dank aan Tessa die me voorzag van de perfect bijpassende roze tint).



Met het restje naaide ik het konijnendoekje in mekaar; jammer genoeg niet met een perfect bijpassend roze stof.
Door een kam snap in een oor te voorzien kan het doekje ook nog dienen als tuttendoekje.




Ook deze baby kreeg er een paar handgemaakte slabbetjes bij. Een paar jaar smosplezier verzekerd!











Reacties

Populaire posts