Resultaat van de give-away



Een dagje te laat wegens organisatorische redenen (een overschatting van mijn vrije tijd op maandagavond). De onschuldige kinderhand bleef achterwege, want als ik daarop moet wachten kennen jullie pas woensdag het resultaat.

Ik ging aan de slag met excel en true random generator.

Eerst het resultaat voor het tricot stofje:








En het katoentje:



Proficiat dames, jullie wonnen de tricot met indiaantjes en de Moose van Soft cactus.

Sturen jullie me een mailtje om verder af te spreken?







Reacties

  1. Joepie!! De eerste keer dat ik iets win met een give away 😀
    Al heel erg bedankt! Ik stuur je morgen een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyla, ik stuurde jullie een mailtje, keiblij met mijn prijs !! Dankuwel en succes nog met de blog ! Ik blijf volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts