Blogmeet 2

Eind januari organiseerde Davina een tweede blogmeet. Net zoals afgelopen zomer ging het door in Schoten en werd het een gezellige bijeenkomst van gelijkgezinden (lees: taterende dames met een naaihobby).

Ik was in mijn nopjes en had met verschillende dames leuke gesprekken. Ik kreeg wat nieuwe gezichten bij namen en leerde een aantal nieuwe blogs kennen.
Ook de andere vrouwen waren in hun nopjes denk ik want het geluidsniveau dat we al kwetterend produceerden oversteeg volgens mij het geruis van tien stofverwerkende machines.

Davina organiseerde samen met Stephanie (juffrouw Kersjes van Stoffenmie) twee leuke spelen.

Voor het eerste spel moest iedereen een stuk stof meebrengen naar de blogmeet. Een miskoop. Ingepakt. Ik had eerst een stofje in gedachten dat al een paar jaar achterin de kast ligt. Niet lelijk, best te verwerken door iemand anders. Maar dán stuurde mejuffer Kersjes het bericht dat het écht een miskoop mocht zijn, iets in de aard van carnavalskledij.
Mijn mentale molen draaide 180 graden rond en haalde de 'verloren' stoffenbak boven. Hierin zitten stoffen, voornamelijk gekregen, die inderdaad geschikt zijn voor zotte verkleedpartijen en foute afterparty's.

Mijn stof werd gekozen naar de reden van Stephanie. En in dat opzicht gokte ik juist want in de doorgeefronde van het pak werd duidelijk dat mijn stofje het liefst van al als weesje zou worden achtergelaten.

Ikzelf had meer geluk met de stofjes. Ik won het gegeerde pakketje van twee dikke tricots, een pakje sticky notes, een ware boodschap en een lekker stuk chocolade. (Ik ben alweer vergeten van wie. Een herinnering mag! Als je dit leest nog eens een dikke merci). De chocolade smaakte alvast, de plakbriefjes werden gebruikt, voor de stof wacht ik op tijd en ideeën.






Ik het tweede spel, een loterijspelletje, won ik niet het grote lot (een cadeaubon van Piekewieke). Maar ik kon wel naar huis met een leuk Lillestoffstofje van Stoffenmie én een kortingsbon van Sofilantjes! Meer moet dat niet zijn.






Een zeer geslaagde avond met ook deze keer een sewchallenge als staartje, so keep posted!

Reacties

  1. Inderdaad een heel leuke avond. Benieuwd naar de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, benieuwd naar de verzinsels en uitwerkingen van de anderen! Superleuk om te zien hoe iedereen hier een draai aan weet te geven.

      Verwijderen
  2. Ik heb het gaatje dat die 2 stofjes in mijn stoffenkast achter lieten, ondertussen al lang opgevuld. Ze worden dus niet gemist. Het is zonde om ze onverwerkt in mijn kast te laten verstoffen. Hopelijk kan je er wel wat moois mee. Laat je het me weten als het zo ver is?
    Het was inderdaad een super leuke avond die voor herhaling vatbaar is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik laat je zeker iets weten. Ik heb al (een paar) ideetjes ;)

      Verwijderen
  3. Het was echt een top avond!
    Ook ik ven benieuwd naar de challenge ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou wel weten wat maken met die stofjes! :)
    Ik heb spijt dat ik er alweer niet bij kon zijn. Derde keer, goede keer misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je daar te hebben ontmoet! Je deed wel een goede zaak daar zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al griste je op het laats het pakket nog uit men handen (ik vrees dat ik met u groene weesje naar huis ging :p ) ik was zooooo blij dat je er was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik had een zwart stofje, met vele kleurtjes. Ik had het wel wat strategisch gepland. Sorry!

      Verwijderen
  7. Oh waw zeg, dat zijn pas pareltjes! Schone ruil, me dunkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Benieuwd wat je met de stofjes gaat doen :)

    Ik hoop er de volgende keer ook eens bij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stofjes! Ik zou met de Tony's Chocolonely alleen al dolgelukkig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende het niet en deze chocolade heeft me helemaal overtuigd.

      Verwijderen
  10. Oeh, mooie Stofjes! Klinkt als een erg leuke avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was heel gezellig! benieuwd wat het zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts