Keukenshortjes

Deze lagen al een tijdje klaar. Blij dat ik eens een kado kan afgeven zonder deadlinestress. Meestal hijgt het naderende partyuur in mijn nek. De warme vochtige adem bezorgt me zweetaanvallen en zenuwen. Daardoor maak ik stomme fouten en doe ik er nog langer over dan anders.

Deze keer dus niet. Ik naaide deze reeds in november, in alle rust, zonder stress. Moet ik vaker doen, dat is mij goed bevallen #wink

Mijn zoontjes speelden voor (overtuigd) model.










Ter inspiratie: Welke cadeautjes maakten jullie al voor meisjes van twee en vijf?


Patroon: zelf getekend
Stof: Soft cactus - Stoffenspektakel
Robert Kaufman - Cas en Nina

Reacties

  1. Heel leuk. Keukenschortjes zijn altijd handig ook voor te knutselen. Ik heb zo laatst knuffels gemaakt. Ook wel fijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-), super leuk idee! Hele toffe schortjes....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts