Grote dromen voor kleine jongens

Dit is een stofje dat ik lang gekoesterd heb. Ik kocht het toen zoon één nog een babytje was, met het idee er een mooie pyjama van te maken. Het knippen kwam er niet van. Ik durfde niet. Ik wilde niet. Ik koesterde het.
Ook bij zoon twee was ik er niet klaar voor.
Bij zoon drie had ik genoeg van mijn idioot gekoester en knipte ik. Het Kiindpatroon. Heerlijk. Het voelde bijna als een opluchting.



Ik ben tevreden. Een mooi resultaat. Eindelijk kan ik écht genieten van dit stofje.




Veel foto's van onze kleinste gangster. Sorry, maar hij moet maar zo schattig niet zijn. Ze zijn onscherp dankzij mijn smartphone. Tijd om - eindelijk - eens de batterij van ons fototoestel op te laden. 






Patroon: Kiindpatroon 
Stof: Kersenpitje

Reacties

  1. Ik begrijp je helemaal. ik heb hier ook zo een paar stofjes liggen ... maar super van je om toch te knippen en er iets prachtig mee te maken :-). Er is er precies eentje heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Zo herkenbaar die knipvrees bij gekoesterde stofjes. En ook de bevrijding als je dan toch knipt en er ineens een wonderschoon kkedingstuk is zoals deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh prachtig!!! Daar gaat ie heerlijk in dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, en helemaal perfecte match tussen stof en patroon!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts