Tractor-outfit

Zoals je in mijn vorige post kan lezen is mijn naaimogelijkheid beperkt. Thuis naai ik niet. Te stoffig, geen tafel, geen plaats, ...

In het weekend gaan we op verplaatsing. We logeren dan in het huis van mijn schoonvader. De laatste twee weekends nam ik mijn Bernina en overlock mee. Ik had nood aan ontspanning.

Twee weekends geleden kwam onderstaande outfit tot leven. Ruim, zeker passend voor de herfst. Gezien het herfstig weer kan hij het nu ook al aan.

Het stofje is van Znok. Het bestaat ook in het blauw en roze. Ik koos het groene voor mijn tractorbeminnende zoon :) Ik kocht het al een hele tijd geleden, ik moest dit gewoon hebben. Pas nu kwam er een outfit tot leven.

Geslaagd, al zeg ik het zelf. De zoon denkt er gelukkig hetzelfde over.





Znok-tricot: Cas en Nina


Streepjes: Lanalotta


Patroon: beide van Ottobre

En een tractor op de poep

"Toon je poep eens voor de foto." :)

Reacties

  1. oh, tof zeg! Ik vind truien met een kap ook geweldig!
    Znok: hele leuke stof om mee te werken en zalig om te dragen... goed gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts