Pin-up zonder rokdeel

Pin-up zonder rokdeel, ofwel een pin-up t-shirt.

Het patroontje komt van Yoke Overeem. Oorspronkelijk voor een pin-up dress, met een heel mooie halslijn en een zalige 'zwierrok'. Geen jurk deze keer, wel een t-shirt. Ik gebruikte een 'verloren' stofje van froy and dind. Een verloren stofje omdat ik er ooit een kleedje van probeerde te maken. Dat ging volledig de mist in. Het was te klein en de speciale uitsnijding op de rug viel totaal verkeerd. Natuurlijk hield ik de stof bij. Te mooi en te prijzig om in de vuilbak te kieperen. Vandaar de boord onderaan. Ik had geen stuk om het shirt lang genoeg te maken.

Nu werd het eindelijk hergebruikt.







Reacties

  1. Keitof! Zou ik ook wel eens willen maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, zo'n leuk ding. perfect voor de warme zomerdagen.
    mooi en supercomfortabel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts