City dress

Dit kleedje vond ik bij de eerste pasbeurt maar niets. Het was dan ook te groot. Het viel veel te breed, geen taille, halsuitsnijding te breed,... Lomp dus. Ik had waarschijnlijk een maatje kleiner moeten overtekenen.


Met wat aanpassingen probeerde ik het nog te redden. Na mijn EHBN (Eerste Hulp Bij Naaimislukkingen) zag het er al beter uit. Ik heb het in de winterperiode éénmaal aangehad, met een dikke legging onder, maar besloot dat het me niet stond.

Vanmorgen trok ik het ongewild terug uit de kast. Het leverde me twee complimentjes op vandaag. Dus misschien is het toch niet zo mis.











Het is gemaakt uit punto dit roma, geel en groenig petrol. Normaal gezien moest de achterkant hetzelfde worden als de voorkant, maar ik had te weinig rest petrol. Ook de mouwen werden ingekort wegens te weinig stof.
Best comfortabel voor zo'n lentedagje.









Reacties

Populaire posts