Appeltjes voor mijn koekje

Als de kindjes slapen kruipt mama tussen de stofjes...



Over dit stofje van Hamburger liebe heb ik lang getwijfeld. Ik kocht het vorig jaar in solden bij Spriffels.

Om een of andere reden vind ik de print meisjesachtig. Door de hartjes? De ronde vormen? Het steeltje dat gekleed lijkt met een strikje?

Omdat ik me voorgenomen heb plaats te maken in mijn stoffenkast bleef ik er niet over twijfelen en zette ik er de schaar in. Ik knipte er een  t-shirtje voor de jongste uit.


Het naaiavondje resulteerde in dit:














Het bleef niet bij een t-shirtje. Uit sweaterstof knipte ik nog gauw en broekje. Zwart, want dat komt terug in de appeltjes.


 Om het helemaal te laten accorderen zette ik een zakje in de appeltjesstof op de voorkant en twee appeltjes met steeltjes - maar zonder meisjesachtige strikjes - op de achterkant.




Morgen passen!

Reacties

  1. meisjesachtig? Ik weet het zo niet. eigenlijk vind ik dit best kunnen voor een jongen. knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht onmiddellijk aan een jongen toen ik je eerste foto zag... dus zeker niet twijfelen.
    Jij maakt supertoffe dingen!! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij heeft het ondertussen gepast. Het komt niet meisjesachtig over; Gelukkig. Erg fijn om ook van jullie die bevestiging te krijgen.
    En bedankt voor de complimentjes, ook dat ik erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts